Wrześniowe mamusie 2005 :)

To jest Wasze forum.
Możecie tu zadawać pytania i wymieniać informacje z innymi Użytkownikami naszego serwisu.
Pisanie tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Moderatorzy: extreme, saba79

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ANULA26 » Pt kwi 17 2009, 09:01

ATECZKO - wielkie, olbrzymie gratulacje. Śliczny Twój Bartuś :D :D :D
Avatar użytkownika
ANULA26
 
Posty: 219
Dołączył(a): Wt maja 24 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez te_renia » Pt kwi 17 2009, 18:21

Ateczko-śliczny chlopczyk z Bartusia :cmok21:
Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
te_renia
 
Posty: 1018
Dołączył(a): Pt lis 26 2004, 00:00
Lokalizacja: małopolska

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Pn kwi 20 2009, 13:59

Anula,Terenia :cmok21: :cmok21: :cmok21: :cmok21: :cmok21: :cmok21:
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez kycia » Wt kwi 21 2009, 08:35

Ateczko super, że u Ciebie wszystko fajnie sie goi :D
Śliczne zdjęcie w suwaczku :e_biggring:
Jak nocki u Was wygladaja ? Majka grzeczna ? Rany masa pytan jak dajecie sobie rade tak ogólnie.... dobrze, że nie sa to dzieci rok po roku :wink:

Ja z Milenką w weekend była u frycka by jej ściąc troszke włoski, bo już znudziły mi sie kity na środku głowy, które wyglądały jak palmy :lol: Wygląda teraz tak :
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kycia
 
Posty: 1327
Dołączył(a): N kwi 17 2005, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Wt kwi 21 2009, 10:58

Kyciu,ano różnie to bywa ,sa dniz,e cyca bez przerwy,a sypia po poł godzinki,a sa dniz,e zje i pośpi z 3-4 godzin.
W nocy zazwyczaj budzi sie dwa razy,ale różnie cyca.Raz naje sie w 15 minut,a innym razem je godzinę,bo jak już odstawię to jemu sie przypomina,ze jeszcze by podjadł............
Majka,jeszcze nei do końca sie przyzwyczaiła do małego,zapomina i jak właczy syrene alarmową to az uszy bolą...
Na szczęście mój mąz ,który coprawda wraca wieczorem to zdąży zając sie Majką czy ją wykąpać czy położyć,a w weekend to Majka go nie odpuszcza na krok.
Są momenty,że jest znośnie,a sa takie,że szkoda słów.........
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ANULA26 » Pt kwi 24 2009, 13:45

Ale tu pustki ostatnio, ale w sumie nic dziwnego - lepiej korzystać z :hid_sun: niż siedziec przed kompem :D

Z Fabiankiem też non stop na dworzu. Jak wracam z pracy, odbieram małego, a potem sie w duchu modle, zeby dzieci nie było w piaskownicy, bo jak są to nawet nie mam szansy zanieść torby do domu :) Jeli juz mi sie "poszczęsci" to w domu siedzi w oknie i tylko zobaczy ze jakies dziecko przyszło i alarm - trzeba iść do piaskownicy :D :D :D

Dzis po pracy czeka mnie stanie w kącie i lanie - syn mi wymierzył taka karę, bo rano nakrzyczałam na niego. Powiedział, ze da sie przeprosić, no ale kara musi byc. Stanie w kącie zna z doswiadczenia, ale lania to on jeszcze nie dostał - chyba że nieraz jak sie wygłupiamy to leciutkiego klapsika dostanie :) Jetem przeciwniczką klapsów :!:

Ateczka - :cmok21: duuużo sił życze
kycia - sliczna twoja córcia. jak zniosła wizyte u fryzjera?

Miłego wekendu kobietki :hid_sun: :hid_sun: :hid_sun:
Avatar użytkownika
ANULA26
 
Posty: 219
Dołączył(a): Wt maja 24 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » So kwi 25 2009, 08:12

Witam w sobotni ranek!

U nas nocka do d.......az mi się plakac chce.
Mam mało pokarmu,do tego stres,ze go nei mam ,,ze mały głodny,ze non stop cycamy,ze zmęczona jestem..................ach.......... :-(

Może znacie skuteczny sposób na zwiększenie laktacji?

Anula,no prosze jak dzieci nas naśladują.............i co musiałaś stac w kacie czy synuś Ci odpuścił?

Kyciu,a ja patrzyłam na mała w nowej fryzurze i zapomniałam napisac jaka z niej ślicznotka....
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez te_renia » N kwi 26 2009, 09:16

Witajcie!
My zabiegani,paierowe sprawy domku zalatwiamy,dostalam prace wiec od wrzesnia zmieniamy miejsce zamieszkania,az nie wierze...

Ateczko-duzo sily,cierpliwosci i jak najmniej nieprzespanych nocek zycze.Majusia napewno niedlugo sie do braciszka przyzwyczai. A na laktacje ja pilam duuuzzzooo wody,pomagalo bo z pokarmem tez u mnie cienko bylo,no i kapiel najlepiej ciepla,relaks i spokoj.Wiem ze to malo realne ale stres i nerwy nie wskazane.Pilam tez herbatke granulowana dla mamus karmiacych Hipp,mozesz sprobowac,smak specyficzny.
Kyciu-Milenka slicznusia,nie protestowala u fryzjera ze jej wloski obcinasz?Roznie to z malymi pieknisiami bywa...
Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
te_renia
 
Posty: 1018
Dołączył(a): Pt lis 26 2004, 00:00
Lokalizacja: małopolska

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez kycia » N kwi 26 2009, 18:54

hej

Ateczko u mnie to marnie było z pokarmem w obu przypadkach, ale własnie tak jak piszę Te_renia dużo wody i herbatki laktacyjne, ciepła woda, a najlepiej to pewnie wybrac sie poradni laktacyjnej i tam na pewno Tobie pomogą jeśli bardzo zależy Tobie na karmieniu piersią :cmok21: Trzymam kciuki by u Was wszystko było dobrze :cmok21:

Te-reniu/b] [b]gratuluję pracy :kwiatek: super wiadomości nam piszesz :cmok21: cieszę sie razem z Toba. Oby paierkowe sprawy gładko przebiegały :geek2:

Anula heheh ale kara :lol: :lol: :lol:

Dziękuję za komplementy pod adresem Milenki :e_biggring: Ogólnie to ona juz drugi raz była u fryzjera, bo wczesniej miała podcinane końcówki i wtedy nie miałam odwagi na grzyweczkę :wink: ale teraz wiem, że niepotrzebnie zwlekałam, bo wreszcie nie włażą jej włoski do oczu :D a siedziała grzecznie, bo jakoś polubiła to miejsce, tylko nie podobało jej sie gdy na chwilke musialam jej przytrzymac głowę by krzywdy nozyczkami jej nie zrobić :wink: a tak to była grzeczna

U nas teraz chorobowo... Bartek przytargał z przedszkola katar i u niego nic więcej się nie rozwinęło (na szczęście) Mnie podłapało we czwartek i mam zapalenie krtani, a Milena to samo od wczoraj, tylko u niej gorzej, bo ma katar przezroczysty co prawda, ale też idzie jej ten katar oczkami, i ma takie polepione, męczy sie bidulka, zachrypnięta :( Przemywam jej oczęta rumiankiem i sola fizjologiczną. Kaszel miała taki szczekający, teraz juz przechodzi w mokry....
Oby jak najszybciej się to skończyło, bo we srode wyjeżdżamy do moich Rodziców i zostaniemy na długo, przynajmniej ja z dzieciakiami, bo M wraca po weekendzie majowym malowac mieszkanko, a my będziemy sie byczyć :wink: do połowy czerwca, bo w czerwcu jeszcze idziemy na Ślub i wesele mojej psiapsióły jeszcze z czasów podstawówki :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kycia
 
Posty: 1327
Dołączył(a): N kwi 17 2005, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Pn kwi 27 2009, 09:41

Witam poniedzielnie!

O ile mleczko jako tako sie poprawiło,przynajmniej tak mi sie wydaje,choć mały sie denerwuje jak nei moze złapać,bo jak złapie to już ok,ale jak wypuści brodwkę to znowu ma problem,do tego macha łapkami........
Jak nei urok to sraczka,w lewej piersi przy brodawce wyczułam guzek,prawdopodobnie to zatkany kanalik,bo pojawił sie praktycznie z dnia na dzień.Przystawiam małego często i to spod pachy by wyciągnął zastój,ale jak na razie nic nie rusza.
nigdy tego nei miałam i jak go wyczułam to gorąco mi się zrobiło............
Czytałam o tym i pisza,że jak płytko pod skóra to można wyzuć guzek i z,e sa bolesne,a mnei neic nie boli.........hmmm
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Wt kwi 28 2009, 08:22

No więc jestem po wizycie........
O 15,00 zadzwoniłam kiedy mogłabym podejść,to gin powiedziałz,e tak na 19,00.
Pojechaliśmy,ale kolejka była 6 osób.
6x 30minut=sporo czekania
Zdecydowałam jednak,ze zostanę,bo niepewności nei zniose.
Bartuś został ze starszymi,a Krzysiek do ich dołaczył.
Musieli dac mu butlę,bo mnie długo neibyło,a potem Zuzka go usypiała.
ja weszłam do lekarza o 22,00

Weszliśmy już z Krzysiem,bo przyjechał po mnie wczesniej jakmu wyslałam wędkę,ze wchodzi babeczka przede mną.......

No więc.........to niestety nei sa zatkane przewody mlekowe.
Pisałam kiedys,ze miałam włókniaczka ..........właśnie w tym miejscu jest to zgrubienie.
Wygląda na to ,ze włókniak sie powiekszył,moze przesunął,ze teraz go czuję.
Jakby było mało w innej części piersi wykrł cos czego ja nei czuję.Nawzał to ....................wyleciało mi z głowy,ale powiedział,że dla pewności powinnam zrobić biopsję obu miejsc.
Wg niego nei sa to zmiany podejrzane i powiedziałz,e powinnam być dobrej myśli jednak dla spokoju biopsja,która wsio określi.
Patologa mam na osiedlu,dosłownie 2 minuty od domu.Jednak robi w środy iw piątki biopsję.Czyli spróbuję jutro,najgorsze,że Krzysiek jutro jest cały dzień we Władysławowie i nei będzie mógł pójśc ze mną.
Gin powiedził,że jako matka karmiąca mam się umówić bez kolejki.........zobaczymy.

Dzisiaj od rana mnie czyści,niby staram się nie denerwować,ale zawsze.........
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez kycia » Wt kwi 28 2009, 11:31

Ateczko mam nadzieję i trzymam kciuki by to nie było nic groźnego :cmok21: Wiem, że Ty bardzo się denerwujesz :sad: nie pozostaje nic innego jak czekac na biopsję i wyniki. Ściskam mocno :cmok21:

Milena wreszcie widzi na oczy :wink: Wczoraj byliśmy u naszej Lekarki, bo katar z nosa i z oczu zielony, więc w ruch poszedł antybiotyk i kropelki do oczu z antybiotykiem, ale widzę, że już z nia lepiej i do wyjazdu (środa wieczór) już będzie w miarę dobrze.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kycia
 
Posty: 1327
Dołączył(a): N kwi 17 2005, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Wt kwi 28 2009, 14:04

Kyciu,no własnie,ja to zawsze bardzo mocno przeżywam.
Mąz mi powtarza,ze lekarz powiedział:prosze być dobrej myśli........
Ale psychika robi swoje.
nie wiem czy z nerwów,ale od wczoraj zjechałam 1,3kg.

Zdrówka dla Milenki.....
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Śr kwi 29 2009, 16:33

Poszłam,dobra dusza pożyczyła mi kasiorkę imogłam iść.
jestem po..........
mam nerwy,modlę się i łzy mi leca samoistnie............
Oby wszystko było ok.
Wyniki przed 19,00
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Śr kwi 29 2009, 19:16

mam wyniki..........
ile nerwów,ile modlitw...............
Obie zmiany to gruczolako-włókniaki,które z racje ,ze ja karmie urosły jakby chciały tez karmić ( tak dosłownie powiedział lekarz).Spokojnie mogę karmić,ale potem dobrze byłoby usunąć.Moze tez być tak,ze sie cofną w rozwoju np.jak skończe karmić.
uffffffffffffffffff,kamień z serca
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ANULA26 » Cz kwi 30 2009, 10:53

Ateczka - rzeczywiście wielkie UUUFFFFFFFFFFFFFF.......... Bardzo się cieszę, ze tak się skonczyło. :cmok21:

Kycia - ale ci zazdroszcze... tyle czasu nad morzem, miłego urlopowania

Terenia - wielkie gratulacje... domyśłam sie że to strasznie cięzka decyzja tak diametralnie wszystko zmienić w swoim życiu... oczywiście gratuluje nowej pracy. na jaki projekt domku sie zdecydowaliscie???

Trzymajcie kciuki, bo dziś ogłoszenie wyników rekrutacji do przedszkoli - o 13ej :!:
Avatar użytkownika
ANULA26
 
Posty: 219
Dołączył(a): Wt maja 24 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ANULA26 » Cz kwi 30 2009, 12:25

Hurrra!!!!!!!!! Fabianuś od wrzesnia będzie przedszkolakiem :D :D :D
Kamień z serca :D
Avatar użytkownika
ANULA26
 
Posty: 219
Dołączył(a): Wt maja 24 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez Paula_2007 » Cz kwi 30 2009, 13:16

Anula super że fabian idzie do przedszkola
Ateczka a może jakieś zdjęcia Bartusia byś wkleiła :D
Avatar użytkownika
Paula_2007
 
Posty: 3106
Dołączył(a): Wt lut 01 2005, 00:00

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Cz kwi 30 2009, 17:08

Obrazek

Obrazek

Obrazek

nie mam nowszych i nie wiem czy tych juz nie wklejałam
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez Paula_2007 » Cz kwi 30 2009, 19:35

śliczny
Avatar użytkownika
Paula_2007
 
Posty: 3106
Dołączył(a): Wt lut 01 2005, 00:00

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Pn maja 04 2009, 12:58

haloooooooooooooooooooooo :!:
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Wt maja 05 2009, 10:55

haloooooooooooooooooooooooo :!:
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez Paula_2007 » Wt maja 05 2009, 13:41

hallo :hid_sun:
Avatar użytkownika
Paula_2007
 
Posty: 3106
Dołączył(a): Wt lut 01 2005, 00:00

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez te_renia » Śr maja 06 2009, 07:41

Hej dziewczyny, :cmok21:
U nas raczej ok ale oczywiscie bz problemow by sie nie obeszlo.Chodzi o moja prace,2 tyg temu mialam obiecane 18/18 czyli caly etat a teraz nagle dowiedzialam sie swoimi drogami ze mam 15/18 i martwie sie czy taki wymiar czasu pracy mi wystarczy tzn czy bede miec wszystkie uprawnienia jak przy calym etacie?Moze ktoras z was sie orientuje?Oczywiscie chodzi o prace w szkole.Strasznie sie wkurzylam bo stalo sie to za moimi plecami,dobrze ze mam uczynne kolezanki
Projekt domku wybrany,musial ulec zmianie ale mysle ze na lepsze,zaraz wkleje link
Tymek dostal sie do przedszkola w Mszanie wiec raczej przesadzone ze sie przeprowadzamy
Mam pewne watpliwosci ale to chyba normalne jak swiat sie do gory nogami wywraca....
Weekend majowy spedzony na imprezowaniu-bylismy na weselu,Tymek u babci,wyspalismy sie i poszlismy na kregle i bilard na drugi wieczor,taka mini randka,bylo super.
Oczywiscie sezon grillowy rozpoczety :hid_sun: tydzien wczesniej odwiedzilismy znajomych i jedlismy kielbaski.
Ateczko-Bartus sliczny ,az mi sie zachciewa takiego bobaska. :D
Anula-gratulacje dla Fabianka przedszkolaka :kwiatek:
Kyciu-co u Was? :?:

Oto link do projektu
http://pprojekt.pl/projekt1121-ania.html
Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
te_renia
 
Posty: 1018
Dołączył(a): Pt lis 26 2004, 00:00
Lokalizacja: małopolska

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ANULA26 » Śr maja 06 2009, 08:54

Terenia- bedziecie mieć przesliczny dom,,,, bardzo mi sie podoba. Zawsze marzyłam o takim domku, na dole salon a na gorze sypialnia + pokoje dziecinne.
Bardzo sie ciesze że nasze chłopaki dostali się do przedszkola. Jakby decyzja była negatywana miałabym duzy problem, bo w Łodzi jestesmy sami, babacie mieszkają daleko, a na prywatne przedszkole mnie nie stać.
Co do twojej pracy, to mama mi mowila ( jeste sekretarka w liecum) ze zachowujesz wszystkie uprawnienia np, płatne wakacje tyle ze nie bedziesz zatrudniona na pełen etat. Jakbys miała jakies bardziej szczególowe pytania to pisz, a ja mame podpytam

Ateczka śliczny Baruś :D

U nas w pracy Anrtarktyda. Zimno jak diabli. Zbiża sie lato, a ja chyba bede musiala kupic rekawiczki do pracy :wink: , bo dlonie mi strasznie marzna

Polecam fajne miejsce niedaleko Łodzi, bylismy tam w sobote
http://kolejrogowska.pl/
Fabiano był zachwycony.
Avatar użytkownika
ANULA26
 
Posty: 219
Dołączył(a): Wt maja 24 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez te_renia » Śr maja 06 2009, 10:06

Anula-dzieki,jakby co bede pytac.Wiesz najbardziej boli mnie to ze dowiedzialm sie o tej zmianie ilosci godzin od kolezanek a ja osobiscie nie zostalam poinformowana.Co wiecej te 4 godziny dostal nauczyciel,ktory ma etat w innej szkole i w tej mojej z tymi 4 godzinami bedzie mial dodatkowo pol etatu,wiec wyszlo bardzo nieprofesjonalnie i niekorzystnie. Ja wracam na stare smieci,pracowalam w tej szkole kiedys 5 lat,co prawda dyrektor byl inny ale ta obecna pani dr byla matematyczka. Nie wiem czy jest sens walczyc o te 4 godziny bo nie chce sie z nikim klocic ale chyba wybiore sie do pani dyr na rozmowe bo bardzo mi sie cala sytuacja nie podoba. Obawiam sie ze bede zasuwac za tego drugiego nauczyciela (mam studia wyzsze kierunkowe,jestem egzaminatorem a ten pan nie ) a on bedzie bral kase.
Domek nam sie tez bardzo podoba tyle ze jeszcze troche pracy zostalo,na razie formalnosci,no i mam nadzieje ze mieszkanie sprzedamy zeby ten domek wybudowac.

My w malopolsce mamy Chabowke,tez tam bylismy z Tymkiem.
http://www.parowozy.pl/skansen/
Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
te_renia
 
Posty: 1018
Dołączył(a): Pt lis 26 2004, 00:00
Lokalizacja: małopolska

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Śr maja 06 2009, 14:45

Tereniu:
*projekt super,taki rodzinny domek,zazdroszczę..........
*co do pracy to nei orientuję się jak to wygląda zeświadczeniami,mam nadzieję,ze nie starcisz w żadnej kwestii.
Widac uczynne koleżanki czasem sie przydają :?: :wink:

Zazdoszczę Wam,ze chłopcy sa przyjęci do prtzedszkola.
U nas marne szanse,a właściwie żadne.
Pani dyrektor powiedziałaz,e grupa 3 latków jest pełna i taka przechodzi do czterolatkó,więc miejsc nei ma.
Zależało mi na tym właśnie przedszkolu,bo w pobliżu nei ma innego sensownego,do każdego coś mam :wink: ,a chodziło o to by starsze mogły ja czasem odebrac po szkole.
Już sie łudziłam,ze jako rodzina wielodzietna mamy większe szanse,ale widac nie w tym przypadku.
Oby cos sie udało,koleżanka ,która jest opiekunem tego przedszkola z racji poradni pedagogiczno-psychologicznej nawet rozmawiała w tej sprawie,ale nic nowego sie nie dzowiedziała.hmmmmmmmmmmm,na razie Majka jest na liście rezerwowej,ale różnie to bywa.Nie łudze sie ,ze naraz ktoś zrezygnuje......
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ANULA26 » Cz maja 07 2009, 06:37

Ateczka - szanse są, moze nie teraz ale we wrzesniu jak już dzieci zaczną chodzic do przedszkola. Niektóre dzieci nie mogą się zaklimatyzować i rodzicie rezygnują.
A co do wyboru przedszkola. Ile rodziców tyle opini. Ja jestem zdania że dziecku musi sie podobać. Koleżanka z pracy zapisała swoja córcie do wydawało jej się fajnego przedszkola, bo duże, ładnie urządzone i mała codziennie z płaczem przychodziła i przeniosła ją do wydwało jej się, gorszego i okazało się że to był strzał w dziesiątke.

Mój fabianek jedzie dziś do babci. Zobacze mojego syneczka dopiero w niedziele. Już tesknie :)
Avatar użytkownika
ANULA26
 
Posty: 219
Dołączył(a): Wt maja 24 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ateczka » Cz maja 07 2009, 07:49

Anula,no pewnie,ze nei samo wnętrze sprawia ,ze przedszkole jest super,ale własnie atmosfera,nauczycielki,podejście do dziecka itd.
Ja poprostu usłyszałam kilka opinii innych rodziców o reszcie przedszkoli w okolicy i nie chce ryzykowac,a tu znowu brak miejsc.
Może będzie tak jak mówisz,choc skoro cała grupa chodziła razem już rok i cała przechodzi to........marne szanse na wolne miejsce.
<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img528.imageshack.us/img528/8883/dsc0016la7.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a<a href="http://imageshack.us"><img src="http://img175.imageshack.us/img175/1699/cooltext76381809ut7.png" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a>
<img src=http://img141.imageshack.us/img141/2352/861204725280icak4.gif>
<a href="http://www.suwaczek.pl/" title="wstaw suwaczek na bloga, strone www"><img border="0" src="http://www.suwaczek.pl/cache/88181443e4.png?html"></a>

<a href=http://www.glittertextlive.com][img=http://img110.mytextgraphics.com/glittertextlive/2008/03/27/9018368cc64dccb034c7416e87d8736e.gif]/a>
Avatar użytkownika
ateczka
 
Posty: 12529
Dołączył(a): Pn lut 21 2005, 00:00
Lokalizacja:

Re: Wrześniowe mamusie 2005 :)

Postprzez ANULA26 » Cz maja 07 2009, 08:15

Dziwna sytuacja w tym przedszkolu, na to teraz wychodzi ze dziecko trzeba zpisac do przedszkola jak ma 3 latka, bo jak nie to nie ma szans... no i ze w przyszlym roku na przykład tez nie bedzie szansy na dostanie bo grupa jest juz ukształtowana :eusa_think:
Trzymam kciuki zeby twojej Mai udało się dostac.... może np ktos zrezygnuje bo sie przeprowadzi na drugi koniec miasta :wink:
Avatar użytkownika
ANULA26
 
Posty: 219
Dołączył(a): Wt maja 24 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości

cron