Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

To jest Wasze forum.
Możecie tu zadawać pytania i wymieniać informacje z innymi Użytkownikami naszego serwisu.
Pisanie tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Moderatorzy: extreme, saba79

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz lip 23 2009, 10:43

alanka28 napisał(a):No to wdepnę do was i JA! :mrgreen:

Część już mnie zna i to już na pamięć ale mam nadzieję że jezdem mile widziana... :eusa_whistle:
a kto Ty :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez alanka28 » Cz lip 23 2009, 11:23

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

A ty kto bo nicku nie kojarzę... :wink: :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
alanka28
 
Posty: 2481
Dołączył(a): Wt lip 08 2008, 10:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz lip 23 2009, 11:30

alanka28 napisał(a)::lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

A ty kto bo nicku nie kojarzę... :wink: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: duch 8) 8) 8) 8)
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez alanka28 » Cz lip 23 2009, 11:40

<em>krokodylek</em> napisał(a):
alanka28 napisał(a)::lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

A ty kto bo nicku nie kojarzę... :wink: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: duch 8) 8) 8) 8)


:lol: :lol: :lol: :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
alanka28
 
Posty: 2481
Dołączył(a): Wt lip 08 2008, 10:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez NNisiaa » Cz lip 23 2009, 13:01

Alanka ja Cie jeszcze chyba nie znam/../..czesc :roll: :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
NNisiaa
 
Posty: 3758
Dołączył(a): N lip 02 2006, 12:20
Lokalizacja: Miasto Cudów

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez gulgusia24 » Cz lip 23 2009, 13:10

Młody spi więc chwila spokoju.Tylko chyba nie za długa bo A dostał kataru i nosek zawalony :sad:
Krokodylku mąż bajek nie ma czasu oglądać bo ponad 12h w pracy,ale młody ciągle je kotłuje. Już tych swoich starych to nawet nie woła tylko te od Ciebie ciągle lecą. Świetnie nagrane ,kolorki super i wogóle wszystko oki. :wink:
Kinia a co to masz za wieczorek ?U nas parówa dosłownie nie ma czym oddychać.
Nnisiaa ,a jak malutka po kontroli?
Elwira to niezła nockę mmieliście.
Alanko witaj ,właśnie jeszcze nam Ciebie tutaj brakowało :mrgreen:
Aneczko czekamy na Ciebie,opowiadaj koniecznie jak podróż wam się udała
Dla reszty babolców :kiss_of_love: :mylove:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
gulgusia24
 
Posty: 1470
Dołączył(a): Śr mar 18 2009, 15:53

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez alanka28 » Cz lip 23 2009, 13:11

NNisiaa napisał(a):Alanka ja Cie jeszcze chyba nie znam/../..czesc :roll: :lol: :lol: :lol: :lol:


Wiesz co ja też chyba nie bardzo.... :lol: :lol: :lol: Buźka! :D

gulgusia24 napisał(a):Alanko witaj ,właśnie jeszcze nam Ciebie tutaj brakowało :mrgreen:


Dzięki,bardzo mi miło że o mnie pomyślałyście... :oops: :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
alanka28
 
Posty: 2481
Dołączył(a): Wt lip 08 2008, 10:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez gulgusia24 » Cz lip 23 2009, 13:13

Zawsze myślimy o miłych osobach :aiwebs_011:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
gulgusia24
 
Posty: 1470
Dołączył(a): Śr mar 18 2009, 15:53

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez alanka28 » Cz lip 23 2009, 13:15

gulgusia24 napisał(a):Zawsze myślimy o miłych osobach :aiwebs_011:



:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
alanka28
 
Posty: 2481
Dołączył(a): Wt lip 08 2008, 10:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz lip 23 2009, 14:03

Gulgusia to sie ciesze ze bajki sie podobaja :wink:

ale tu tajemniczo nikt sie nie zna :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Elwira fajna focia na n-k :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez elwira151 » Cz lip 23 2009, 14:49

elllo dziekowac :oops: :oops: :oops: to gulgusia mnie molestowala heheh to ulegflam jej prosbom:)
wiecie co ja chyba nie wiem w co wpasc dzis.pot mi cieknie po mojej wielkiej d.......................... :D jutro mam wesele,w sobote rano jedziemy na mazury a okazuje sie ze przyjechala wlasnie kuzynka i to bliska z anglii i chce zatrzymac sie troszke u nas wtedy kiedy bedzie miala badania w bialymstoku bo ona pochodzi spoza i to spory kawalek no i ja teraz sprzatam cala chate jak na swioeta hehehe a moj maz mowi ze mu nianke zalatwilam na okres kiedy mnei nie ebdzie zeby miala go na oku :) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: faktycznie:)
ale wiecie jak to jest noby czysto ale ejszcze to i tamto a wogole nie spakowana zadnej listy i zakupow hehe bo stary wraca po 20 a ja jesio do krawcowej na 21 i normalnie hehe dzis chyba wogole w kosmos:)
ratujcie i mowcie ze ktoras ze mna dla wprawki napije sie wieczorkiem po 23 jakiegos martini:)
elwira gg 5723776
elwmail@wp.pl
Obrazek
Obrazek
Obrazek
elwira151
 
Posty: 221
Dołączył(a): Wt maja 26 2009, 10:47
Lokalizacja: Białystok

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez elwira151 » Cz lip 23 2009, 14:55

ratujcie moje dziecie wlasnie sobie pomyslalo ze przyda mu sie fryzjer i postanowilo obciac sie samo swoimi nozyczkami dzieciecymi heheh:)pozwolic mu?w sumie ma irokeza hehe nie bedzie widac a krotsze zawsze mnie na glowie:)zeby bylo smeisznie tydzien temu byl u fryzjera przes slubem chrzesnej zeby ladnie wygladac hehehhe i po co ja placilam 15 zl?jak on sam tak samo by zrobil?darmowo heheh
elwira gg 5723776
elwmail@wp.pl
Obrazek
Obrazek
Obrazek
elwira151
 
Posty: 221
Dołączył(a): Wt maja 26 2009, 10:47
Lokalizacja: Białystok

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez aneczka24 » Cz lip 23 2009, 18:04

hej, my już w domku!
dzięki dziewczyny, wyjazd się udał :)

potem poczytam dokładnie bo na razie musze ogarnąć wsio :)

alanka witaj, my na pewno nie miałyśmy okazji sie poznać :D

elwira pytałam, bo wlasnie mieliśmy m.in. tam pojechać, dziewczynki zadowolone, widząc z bliska zawierzaki ale ja czułam sie tam tak sobie... w ogóle jak widze zwierzęta w klatkach to mi ich żal :(

kawy albo czegoś mocniejszego bym sie napiła :oops: padam a duchota była nieziemska !!!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
aneczka24
 
Posty: 561
Dołączył(a): N mar 26 2006, 12:14

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz lip 23 2009, 18:12

my zaraz laski kapiemy i wypije piwka zimnego :mrgreen:

Ania super ze wyjazd udany :wink:

Elwira a kiecka zrobiona :eusa_think:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz lip 23 2009, 18:15

Aneczka PW wazne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez majeczka33 » Cz lip 23 2009, 18:41

Witam :)
Trafiłam na to forum dzięki Elwirce :D Jestem tu po raz pierwszy i nie ostatni.
Jestem Majka tak wogóle i pozwólcie że się u was rozgoszczę.Jeśli nie to kopa w tyłek hihihihi.
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
majeczka33
 
Posty: 23
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 18:16
Lokalizacja: Śląsk

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez aneczka24 » Cz lip 23 2009, 18:49

majeczka witaj !!! :)

krokodylku odpisałam najszybciej jak mogłam!!!! :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
aneczka24
 
Posty: 561
Dołączył(a): N mar 26 2006, 12:14

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz lip 23 2009, 18:52

Majeczka witaj :D

Ania jestes szybka jak blyskawica z odpisaniem :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :wink:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez aneczka24 » Cz lip 23 2009, 18:54

krokodylek napisał(a):Ania jestes szybka jak blyskawica z odpisaniem :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :wink:


:eusa_think: a to źle? :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
aneczka24
 
Posty: 561
Dołączył(a): N mar 26 2006, 12:14

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez justyna@ » Cz lip 23 2009, 19:04

Witam moje drogie dopiero teraz bo cały dzień sama z młoda duchota nieziemska
nienawidzę upałów
Majeczka witaj :D
mam nadzieje że upały szybko się skończą bo jest nie do wytrzymania najgorsze to że z dzieckiem trzeba się w domku ukrywać
Obrazek
Avatar użytkownika
justyna@
 
Posty: 1477
Dołączył(a): Wt sty 09 2007, 09:34
Lokalizacja: Tarnów

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz lip 23 2009, 19:09

Ania niop :eusa_whistle:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz lip 23 2009, 20:01

Burza szybko odbierz PW
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez gulgusia24 » Cz lip 23 2009, 20:28

Witam ,dzisiaj u nas też duchota straszna,teraz ciemnica straszna i pewnie w nocy jakaś burz będzie.
Krokodylku a co Wy tak tePWz Aneczką sobie piszecie? :lol:
Majeczka super ,że do nas zawitałaś ,mi tutaj nikogo nie wykopujemy ,pisz pisz.A co Ty porabiasz ?Masz dzieci?
Elwira no i jak ja tydzień bez Ciebie wytrzymam?I bez plotek?Mam nadzieję,że będziesz miała neta.A jedziesz tam wypoczywać?
A ja właśnie piję piwko Lecha z sokiem porzeczkowym własnej robocie,mniam mniam pycha, stawiam dziewczynki i Was -dobre ?????????????? :mrgreen:
Później jeszcze zajrzę jak wszyscy już pójdą spać :D
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
gulgusia24
 
Posty: 1470
Dołączył(a): Śr mar 18 2009, 15:53

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez krokodylek » Cz lip 23 2009, 20:34

bo gg nie mam lasek a mi na czasie zalezy :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

u mnie burza i deszcz :eusa_whistle: :wink: a piwa ze sokiem porzeczkowym nie pilam nigdy,zawsze z malinowym :wink:
Oliwia i Maja dwa Diabełki
...w tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami...
Avatar użytkownika
krokodylek
 
Posty: 3856
Dołączył(a): Śr lip 22 2009, 10:17

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez elwira151 » Cz lip 23 2009, 20:55

helolllllllllllllll klaniam sie
kiecka odebrana nawet mi sie podoba nieskromnie mowiac tylko syn niezadowolony bo mama nie dala mu sciac sie jego nozyczkami znow probowal:)
majeczka stawiaj wpisowe:)
aneczka hej no wlasnie tak myslalm ze ty bedziesz czuc to samo co ja a dzieci wiadomo zawsze to nowe cos z bliska...a na drugi raz musisz mnie uprzedzic to sie spotakmy:)zapraszam do siebie:)
dziewczyny polewam za te wesele co mam jutrpo:)
gulgusia smsy sa:)
elwira gg 5723776
elwmail@wp.pl
Obrazek
Obrazek
Obrazek
elwira151
 
Posty: 221
Dołączył(a): Wt maja 26 2009, 10:47
Lokalizacja: Białystok

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez aneczka24 » Cz lip 23 2009, 21:05

w końcu jestem wolna :)

elwira dziś to taki rodzinno-sprawunkowy wyjazd był :) ale dziękuje :)

gulgusiu ja prosze to pifffo :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
aneczka24
 
Posty: 561
Dołączył(a): N mar 26 2006, 12:14

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez majeczka33 » Cz lip 23 2009, 21:20

Dzięki za przywitanie kobietki.
Mam męża,2 synów,Kacper ma 10 lat i Maurycy ma 11 miesięcy.Mieszkam na Śląsku i nie pracuję,zajmuję się dzieciakaimi i domem(kura domowa)Co jeszcze...pytać :D
Elwira ok ok ok ....wpisowe mówisz.Zrobimy w sobotę imprezkę co?
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
majeczka33
 
Posty: 23
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 18:16
Lokalizacja: Śląsk

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez elwira151 » Cz lip 23 2009, 21:32

w sobote piekna to bedzie impreza ale telefoniczna:)ty forum a dla mneiz dasz relacje przez fona:)ja bede duuu...smazyc na mazurach ukochanych
elwira gg 5723776
elwmail@wp.pl
Obrazek
Obrazek
Obrazek
elwira151
 
Posty: 221
Dołączył(a): Wt maja 26 2009, 10:47
Lokalizacja: Białystok

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez elwira151 » Cz lip 23 2009, 22:02

gdzie pouciekaly?
majka ty nie szalej z obrazkami hehehhe
elwira gg 5723776
elwmail@wp.pl
Obrazek
Obrazek
Obrazek
elwira151
 
Posty: 221
Dołączył(a): Wt maja 26 2009, 10:47
Lokalizacja: Białystok

Re: Plotki o wszystkim przy kawce...na każdy temat :)

Postprzez majeczka33 » Cz lip 23 2009, 22:03

Dobra to ja jadę z tobą .... mogę ?
Załączniki
23_132_6.gif
23_132_6.gif (3.68 KiB) Przeglądane 810 razy
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
majeczka33
 
Posty: 23
Dołączył(a): Cz lip 23 2009, 18:16
Lokalizacja: Śląsk

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości